23.21

Predicis borstat gaddarna, och kom just på att jag glömt nattkrämen så ska komma ihåg att fixa det när jag skrivt klart! Dramtisk är ordet på denna dag kan jag säga. Drog och tränade vid tolv, när jag kom hem ställde jag mig och lagade lite mat för att det inte fanns nått i kylen, kom på att jag skulle komma ihåg att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår (Farsan, pappa as garvade åt den!), försatte att laga mat och efter bestämmde jag mig för att jag skulle plocka hela hallonhäcken för att mamma skulle bli glad och jag skulle få en tinivini liten anledning om jag någon gång skulle vilja ha extra pengar till nått. Alltid bra att samla på sig andledningar att man har varit duktig för att få lite extra cash! Mitt i plockandet, då jag tänke amen nu kanske jag blir lite solbränd också, så kliver jag på en jäkla geting som jag sen gjorde mos av för att det gjorde så j*vla f*ucking ont. Fick panik och sprang in och hyperventilerade lite smått. Mosade på en hel kvist aloevera växt på tån som FORT blev lika stor som två tår. Jag har knapt kunnat gå för att det gör så ont så har legat i sängen och kollat o.c. och det ända ställer jag rörrt mig till är frysen för att hömta nya iscuber. tog slut på en och en halv sånhär is hållare som man fyller på. När jag legat i sängen i bikini hela dagen insåg jag att jag kanske borde sätta på mig tröjjan som ligger i sängen. Då ser jag också att jag glömt och lämnat tillbaka filmen och klockan är tjugi  åtta och päronen är i stan och köper spicy. Jag blir irriterad på mig sjäv men kommer på att jag inte kan göra nått åt saken eftersom jag inte ens kan röra mig. När mamma och pappa kommer hem så ser dem hur jag har isbiten på tån, och saken slår mig att man kanske kan bli köldskadad av att ha is på förmycket. Hade haft det från halv 3 till halv nio. Får se imorgon om jag ens har någon kännsel kvar i tån. Nu sitter jag me en dunkande fet tå och funderar på om jag tån ens får plats under tecket. Jag kommer ha lagom svårt att sova och hoppas tån inte är lika dan imorgon. Då gråter jag! Tänker om jag ens kommer få tillbaka någon annan kännsel än dunkandet. We will see! Nu blire nattkräm på sen i sängen. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0