MAKE IT



Igår fick jag äta i ett mörkt personalrum med levande ljus, mycket mysigt! (Strömmen i det rummet funkade inte)

Har typ inte hunnit blogga mycket denna vecka. På praktiken har jag övat hår(om ni bara viste vad jag går igenom innombords när jag gör något jag vill kunna men som jag inte kan), sytt löshår och allt sånt smått. Vi ska börja förbereda för en fotografering där det ligger mycket jobb bakom, kanske ska ta och visa lite någon gång. Imorgon har jag också praktik, och på kvällen ska jag hem till Rebecca och äta och sen ska vi på bio, ska bli så mycigt och kul, eftersom det var ett tag sen! Har så mycket hela tiden känns det som så tiden med människor försvinner vilket är lite jobbigt, men det får jag ta igen någon annan gång! Nu ska jag kolla lite tv och bädda ner mig i sängen. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0