SWEET

Nu är jag hemma från veckans sol och badsemester. Det är ju både skönt och inte skönt. Har lite prov framför mig som jag inte ser fram emot men så börjar också praktiken som jag verkligen ser fram emot. För att inte tala om vädret! Har lite stories att förtelle. Typ som att jag och bror min klättrade upp för ett berg och mor och jag blev matförgiftede och fick feber och spydde och sket som gudar. Nu har jag inte baja sen söndags då när det vart så, så har lagom ont i magen. Har ju shopppat lite också som kan visas och så har jag ju ett antal bilder att lägga upp i gues. Jag tror jag kör på en hemmagjort frukost med datorn i knät instoppad i täcket lyssnandes på lite imogen heap skrivandes på bloggen. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0