P 2.



På lördagen, var vi i centrumet i puerto rico och spelade även minigolf på en jätte fin minigolfbana. När vi skulle gå tillbaka till hotellet så köpte vi ed oss subway, samma ´som finns här hemma. Klockan 3 på natten vaknar jag av att jag mår illa, försöker somna om men det går inte, så jag går upp. Efter det var man matförgiftad och låg i feber i 24 timmar. Mor min hade samma problem eftersom det var vi som delade på subwayen. Typiskt! Kräkted 4 gånger under natten och morgonen och sen låg jag i sängen och kokade och frös och kunde inte äta eller göra något utan att jag höll på att svimma. På mondagen var det ju farsgubbens 50 års dag. Middagen var otroligt god, men det gick knapt att äta för det var så mycket mat och ingen av oss fick oss något efter en hel dag i magsjuka. Så det var ju inte den piggaste midagen vi haft men den var väldigt god ändå.
 
På tisdagen tänkte vi åka till Argurgin och gå på marknaden som var, så vi åkte dit vid 5-6 och det visade sig att marknaden slutade vid två redan. Så vi gick runt lite i den lilla staden där vissa var så fattiga att dem bodde i hyddor brevid lägenhteshusen som dem gjort själva av plåt och skrot. Är väldigt känslig får sånt, så jag fick aningen ångest och det var väldigt sorgligt. Men men. Vad ska man göra liksom?!
Det var dem för ett tag.

xoxo
fler bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0