A FEW HOURES



Sådär ser min nya fina klocka ut. Eller egentligen är den inte så jätte ny men ändå ny. Jag köpte själva klockan utan banden på röda korset för en femma och köpte sedan ett fint passande band till för 200. så fick en väldigt fin klocka för ca tvåhunda. Tycker den är fantastisk!

Ända sen jag kom hem från skolan har jag duschat och packat och målatnaglarna och allt sånt som man vehöver göra. Dock har jag inte hunnit historian men ändå är jag helt slut och skulle vilja däcka nu, men så måste man ju borsta tänderna, så då kan jag lika gärna vänta. Men ska upp klockan 3 imorgon/natt/bitti vad det nu är så ska nog sova nu ändå!

Jag kommer inte blogga därifrån får någon som undrar. Så ni får bilder när jag kommer hem. Så nu hörs vi inte på en vecka, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0