JUST NOW AND YEH' NOW




Jag sitter just nu och väntar på att sätta på mit träningskläderna och gå iväg för att träna lite innebandy, for fun. Ett väldigt roligt motionssättt tycker jag.
Jag har predicis stoppat in bröd i ugnen som jag har bakat, blir förhoppningsvis gott. Jag är inte sådär superduktig på brödbakning men jag jobbar på't helt klart! I laaav nybakt bröd som är nyttigt och gott så då kör jag på det.

I skolan idag så började vi med projektarbetet som jag ska göra men Jenny (ovan). Det kommer bli skit bra tror jag och det ska vi hålla på med i ett år, så det MÅSTE bli bra, vilket det ska då da!

Tänkte ladd aupp lite bilder på hotellet som vi ska bo på. Jätte mysigt och fint är det! Kommer snart om jag hinner innan jag drar på träning! xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0