FOOL




- BILDER FRÅN IDAG

Idag har jag gått igenom en väldigt tuff dag, inte jämfört med värre saker men jämfört med hur jag brukar ha det. Andledningen till det är att min kropp är helt tunn och matt och jag har träningsverk. Det är inte verken som är värst utan att jag inte har någon kraft i mig.... träning is bajs! -ibland.

I skolan hade vi hår, som var sådär för att mitt huvud hängde inte med av trötthet men det gick lite ändå.
Den fösta frisyren var att vi skulle göra klipsvågor och klippslockar i snabbbrudfrisyr.
Den andra var att vi skulle träna på madevisnings tuppering, som innebär att vi skulle göra håret stort och ruffsigt med en tuppering som skulle hålla även om modellern tar en powernap eller springer runt. Till det skulle vi göra en valfri personlig framdel/lugg som skulle passa på catwalken.

Det var iaf bra hårträning även om resultatet inte vart lyckat överallt. Nu ska jag slänga i mig lite käk sen ska jag med laget och simma.... med en gammal elitsimmare som tränare..... Jag suger på att simma, plus att min kropp är död, jag kommer drunkna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0