LIFE SMILES

Skrev just. Från hjärtat. Men det raderades och jag måste börja om. Jag ids inte. Jag vet vad jag ville förmedla och det räcker. Jag kan inte skriva samma igen. Jag minns rader, som tydligen hade betydelse, god or bad. Perfection, it kills me, tro mig. Expectations, fuck them. Från nu ska jag leva. Jag ska bestämma hur jag vill leva, vad jag vill leva för och vem jag vill vara. Jag ska ta vara på de bra sakerna jag har, och ignorera de dåliga, vad ska man med dem till? Jag ska inte ha krav. Dem finns inte. Njuta av dagen och ta den som den kommer, det ska jag göra. Nu är jag fri, i några månader. Jag är glad för det lilla. OCH. Jag är inspirerad. Jag vill fota, uttrycka mig och dela med mig. Vara öppen för människor och inte ha de kra jag själv inte vill ha på mig, på andra. Genuin. Jag vill leva i musik. Det är kärlek. Samma som vänner, och familj. Jag ska göra vad jag kan. Det vet jag. Se ya.

"Good things falls apart, so better things can fall together." - Det är min rad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0