WATCHING THE WORLD IN YOUR EYES

Svettlukt och Kings of leon. En powerwalk var starten på dagen och det befriar mig. Jag skulle kunna gå i alla evighet om jag skulle kunnat. Det kan jag i ofs, nästan. Ny sak att göra denna sommar! Ska locka med mig några av mina hurtiga vänner. En födelsedags middag väntar nu. Det ska planeras handlas och GÖRAS. Får se vad det blir av det! Rebecca har fylot 18, vilket är andledningen. Jag borde vara stressad med tanke på de 3 timmar jag har på mig. Ska duscha också. Hade hoppats på att få ligga och svettas i solen, vilket var varför jag inte tog tag i dushen efter powerwalken, men det blev ett skämt. MOLN!

Igår var sprudlande. Vänner och frihet är den bästa kombinationen, pluss förutsättningen körkort för vissa. Det blev donken, en återkommande trend de senaste dagarna. Jag kan leva med den, men jag gör det hälst inte. Den tillåts till viss mängd, det blir bra!

Nu drar jag. Ska pallra upp bilder när jag har tiden = HELA SOMMARLOVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0