concratz sis!:)<333

Måste bara säga ett stort grattis till min älskade store syster som fyller 23 idag. a old woman;)<3

Skolan idag har varit seg faktiskt. fast vi inte behövt jobbat men jag har inte vart på så bra humör och en viss lärare går mej på nerverna! ursh på den mäninskans egotrippade personlighet! aja känns inte värt att lägga ner en minut ens att tänka på han för han kan gå å ta sej.

haha sen det första man gör när man kommer hem då. självklart tar en tårt bilt från igår. snacka om att jag kände mej som värsta tjokisen:P typ som att jag satt där i min ensammhet och tröståt. fast så var det ju natuligtvis inte ;) den blir bara minde och minder fin för varje tårtbit man tar jue :( men god ären =D ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0