Film Film Film-

Nu har jag kollat på film hela dagen. efter att jag kollat på mamma mia så kollade jag på en prinsessas dagbok, och nånting point. typ checkpoint eller nått sånt;) det va as kul att de en freinsessas dagbok för jag har inte sätt den på as länga och det är så kul att se när hon är sådär ful;D hahah. det va ettan jag kollade på;) sen upptäckte jag ochså att mandy moore spelade bitchen i den filmen och det viste jag inte. riktigt kulig ären ju =D

Sen duschade jag och för första gången på typ ett år tror jag så duschade jag bara på en kvart. helt otroligt. jag duschar jämt i över 30 minuter och mamma blir jätte arg, men nu lyckade jag inte göra det vilket är jatte stor framgång;D hahah, tummen upp för mej(Y) sen kollade vi på den där *point* och den va lite smått mesig, det va sånhär amerikans FBI film typ fast det va inte FBI utan det va nått annat, fast jag tror nästan inte att det va en film utan en serie för den va väldigt kort:P typ en timme eller så. men den dög iaf ;)

Idag har jag lyckats med att kolla på fem filmer tror jag, eller om det va 6, jag kommer inte riktigt ihåg. pluss att jag gått i pyjamas hela dagen också:) mycket mysigt. Imorgon kanske jag ska hitta på nått med linn på kvällen. kulkul =D och så har mamma gjort flätor i håret så vi hoppas på snygga lockar till imorn. olyckligtvis så blir det inge bra och jag får sätta upp det i hästsvans;) men de funkar det också. Godnatt och sov gått, ciao~


Kommentarer
Postat av: Bea

Fin blogg du har :)

allt bra med dig?

2008-12-28 @ 00:06:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Gossip girl

Välkommen till Gossip girl bloggen :)

2008-12-28 @ 11:51:04
URL: http://gossipgirlbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0