För min mest älskade faster Eva<333

Min pappas kusin påminde mej nyss om att dagens namn är Eva. jag blir ledsen såfort jag tänker på det. jag känner mej helt varm i kroppen. för jag tror ca 3 år sen, det är sjukt att jag inte är säker på tiden men det vill jag inte vara heller för jag vill inte komma ihåg när hon gick bort utan att hon fortfarande finns här. iaf, för ca 3 år sen, kanske mer, tiden går så fort, gick min faster eva bort och den perjoden va extermt jobbig för mej och hela min familj och släckt. hon va en underbar människa om fans alltid vid mej och hennes närmases sida. hon va inte bara en faster utan också en kompis. och jag vill bara säga grattis på namnsdagen, på en av dina dagar. jag hoppas du har det bra och vi älskar dej och kommer alltid minnas dej i vårt hjärta.<3333

Kommentarer
Postat av: sofia favaro

Åh, jag vet hur det känns Louise :/<3

Grattis Eva på namnsdagen, i efterskott :)

2008-12-25 @ 17:41:36
URL: http://favaro.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Lollo! Vad fint du har skrivit om Eva. Du vet, jag tänker på henne ibland. Vi kände varandra när vi var små och vi umgicks när vi var tonåringar - våra mammor var systrar - och jag och mina föräldrar åkte till Västerås ibland. Det gick 30 år innan vi träffades som vuxna - och vi bestämde oss för att inte tappa bort varandra igen. I augusti träffades vi sista gången och några veckor senare fick jag ett brev av henne där hon skrev att hon såg fram emot att vi skulle träffas snart igen. I oktober dog hon. Så det är viktigt att leva i nuet och inte skjuta fram saker i framtiden - för mycket i alla fall. När hon dog så kände jag att jag inte hunnit säga det jag skulle ha sagt till henne och att vi inte hunnit prata färdigt. Jag lärde mig något av det. Kram från mig!

2008-12-25 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0