Gammel tant;)

Jag har fått min så kallade skönhetssömn idag också;) vaknade typ halv tolv. Jag tycker det är länge men det tycker säkert inte ni som sover till 2 på dagen men jag blir ofta väckt så då får jag ingen *skönhetssömn* ;) Jag har lyckats kollat på 2 filmer nu, haha och så har jag stickat;) känner men verkligen som typ en gammalmodig ensam tonårig som sitter och stickar men sin mormor eller nått men vafan jag gillar att skapa saker och tycker att det är kul och då gör jag de ;D det är inte dirket att det är mitt life men jag har kommit in i en period nu ;) så jag håller på att gör en halsduk av samma garn som mössan. och hasduken ska va som en polo hals dug. asså man trär den över huvet fast den ska vara stor och påsig och kommer förhoppningsvis bli rikigt snygg;) snyggade än mössan. sen blir den väll vantar ;)

filmerna vi sätt va sykfilmer båda två, den ena handlade om nå överkristna mäniskor och den andra om nån crepie seriemördare så kommer troligen itne att kunna sova ikväll;) ajdå. förhoppningsvis så ringer linn sen för vi skulle kanske hitta på nått och jag har tröttnat på filmer nu känns det som ;) igentligen skulle jag ha tränat idag men det blir imorn ist och då kommer OS paddlaren marcus oscarsson och ska pröva skjuta med oss ;) kul kul. nu blir det att fortsätta sticka;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0