gran pyntning!

Idag vaknade jag 10 för pappa väckte mej. se hoppade jag i i dushen och så duktig som jag är så gjorde jag hårinpackning=D fast den är typ för färgat hår och det har ju inte jag, men den är bättre en ingenting alls=D håret blir alldeles mjuk och skönt fast nu har jag fön lockat det så nu äre inte lika lent kängre:) men men, sen satta jag och pappa igång och pntade granen. undra igentligen varför det kallas pynta:P fult ord måste jag säga. ah men det vart typ rött tema bara för att mamma tycker så;) men jag tyckte den vart ganska qiut;) tråkigt nog vare bara jag och pappa som pyntade den, i vanliga fall brukar hela famlijen göra de;)





Dom små bilderna går att klicka upp om man vill se dom :) ska nog ta och ringa linn för hon och jag kanske ska till stan en stund:) men vi hörs senare ;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0