Julaftons bilder:)

ah nu har jag kommit hem från mormor för ett tag sen och tänkte lägga in bilderna från julafton:)

som tur var hade det börjat snöat lite så det va iaf vitt på backen:)


bror och syster


Spännis bror


Alle


bror och jag. ursäckta bilden, mitt öga ser helt fuckt up


den bjuds de på:)


Alle


söta kusin linnea:)


Dady och linnea


mommi


mormors alla 1000 kylskåps magneter. hon har fler länge ner som itne syns;)


Minna lösögonfransar;)


Morfar hasse:)


Mormor:)


Paketen och vår lilla julgran ;)


All exaided eller hur man stavar.;)


Kusin kramar tomtemr;) haha ( mej )


Delar ut julklappar till hasse;)


mormor och hasse:) och lite alle;)


vinkar hej då till tomten ;)


Bror


Typ dehär jag fick. tröjja pengar perfymoch lite sånt ;)


Nu vart det massor med bilder. men det är kanske kul tycker jag, iaf att se hur andras jular är;) mamma och pappa fick mamma mia filmen, eller ah dom köpte det till sej själva;) haha och sen en soda streamer från bror:D inte bara bra för mamma och pappa utan också för mej :D hahah. men en grejt jul iaf :) ciao~

Kommentarer
Postat av: Linn

Louise, vi måste gå på stan snart-innan nyår:) hade tänkt och ha lösögonfransar på nyår och du får hjälpa mig med det:D? puss på söt<3

2008-12-25 @ 17:42:51
URL: http://allsorts
Postat av: Karin

Vilka tjusiga lösögonfransar du har! Såna kan man flirta hårt med! Och det tror jag att du kan. Så fina bilder du har tagit på familjen. Din bror är mycket lik "Daddy" och du är lik "Mommi". Så det kan bli! Jag själv är varken lik mor eller far. När jag var tonåring kände jag mig som en bortbytting. Men förmodligen är jag nog lik min pappa mer än mamma - har jag kommit fram till. Men din pappa och farmor har likadana händer och fötter som jag. Så nog är vi släkt i alla fall. Kram.

2008-12-25 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0