Linn är bäst!

Sitter hos linn nu och har nyss laddat över alla 276 bilder på hennes dator som vi tagit :P haha. ah, kom iaf hit vid halv sju sen vart det  prata lite och stuffs och sen hade jag med mej min älskade(efterlinn) systemkamera;D haha. så det vart mkt mkt kort kan jag ju säga och vi tof typ 3 gånger så många som vi har nu för vi raderade massor;) aja ni får troligen se dom sen när jag laddat över dom på min dator men inte alla såklart :) aja ska väl hitts på nåt igen och sen ska jag få låna hennes photoshop och lägga över det på min dator så jag har ett bra redigeringsprogram så att ni kan få se lite finare bilder;) och så ska jag bara lära mej det också och det kan ju ta sin lilla tid :) ciao ~



Kommentarer
Postat av: Linn

vi ärlikamed= snuggingar:D<3

2008-12-29 @ 11:52:53
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0