Lördag - det tar sej ;)


Började dagen med att gå upp klockan sju typ och sen åkte vi till fagersta på tävlig:)
gick skapligt bra, vet inte riktigt vilken plats men när vi åkte därifrån så låg jag etta men då va det ett lag kvar så vi får väll se;) sen åkte vi hem till kusinerna, typ vid 12 och så fick jag typ massage av elelr i en halvtimme:D gah så skönt... sen vart det lite fix och trix, jag lockade håret på linney och ella, sminkade dom och valde kläder=D jag älskar minna tjejor, mysigare kusiner får man leta efter :) sen vif sex vart det att åka hem å käka och kolla på tv, sen vid sju så vart det datorn så har suttit här i fan fem timmar. rekord nästan. men har bara hollt på med bloggen hela tiden och fixatåtrixat, har inte kommit så jätte lång men ska fortsätta imorn. vet iaf lite hur man gör=D imorn blire tävling i heby.

puss å godnatt(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0