lucia på lördagen:)

uppdaterade inte igår så det får bli ett eget inlägg om lördagen på efterhand;)

det var lucia för allmenhete i kyrkan, åkte dit klockan tre, för det var samling innan. de började klockan fem. asså när vi stog där i korridåren eller vad det heter så var jag sjukt pirrig. känner tom kännslan nu när jag tänker på det. jag va det innte på nån av dom andra förestälningarna men nu var jag de. men men det gick bra endå; måste bara säga att linn maria jennie sofia frida malin elina lina och alla i kören gjorde ett super jobb. grymt duktiga solister hade vi också, de var alla namnen jag rablade upp nyss;)ett STORT pluss till låten nu tändas som va sjukt bra tyckte jag till och med från kören. man bara röd när man lyssnade . och alla tog verkligen i och sen trumpeten på slutet. gud jag får gås hud.

aja sen vart det städa rumet för att det skulle vara fint till släckten kom. big diftern före och efter;) sen bestämde jag mej för att gå på en sjukt kul utmaning och det va att åka skridskor men rebecca fredrik och kuhs;) haha bambi på hal is säger jag bara. men roligt var de verkligen.

det var lördagen och här kommer lite pic;) ciao~




Lucia håret:)



Läcktaren:)



Kören:)



maria och 9orna sjunger himlen i min famn:)



haha, mitt rum före städningen;) och under efter städningen ;)




jag orkar inte lägga in bilder från skridsko åkningen men vi hade mkt kul=)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0