OS skytt;)

jag kom nyss hem från skyttet efter att ha varit där i 3.5 timme med folk och Marcus Oskarsson ;) de vet ni väll vem det är? OS guld i kanot från västerås=D han följde med och prövade på skyttet tillsammans med oss:D kul kul va det. han va grymt snäll. vi körde en liten tävling och jag vann och då hade han med sej ett pris till mej och det va en landslags tröjja=D tufft tufft;) jag lägger in en bild på den sen. i sommar kasnke det blir att jag och pappa får följa med han och pröva på kanot eller nått. haha. sen var det en *jonalist eller vad man säger* som va där som jobbar för svenska skytte tidningen och så blir det repotage i det;) ska snart till stan och sen blire att hitta på nått med linnsan. ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0