Pyjamas dag idag =D

Jag har gått i pjamasen hela dagen idag och kommer göra det resten av dagen också. jag älskart, det är så himmla skönt att bara kunna gå i pyjamas, slarvig hästsvarns och ett par mystofflor. det är inte varje dag man har tid till de ju. Okej, hela dagen har jag kollat på film och stickat. jag är typ klar med mössan fast den vart inte så fin, eller asså inte riktigt min stil på mössa för det var en sånhär påsig en ;) men jag visar den sen, den kanske blir till andvänindning nån dag. och så ska jag sticka en halsduk till också och om det räcker med garn så blire ett på vantar med;) haha.
 
Jag har iaf kollat på filmen stomp the yard, sen va SKIT bra. Värsta snyggingarna först och främst men sen vare en dans film och allt i den va as bra =D Den är helt klart värd att kolla på, för både er som gillar dansfilmen och dom andra;) Sen har jag kollat på Mamma Mia igen :D Haha, den är ju as bra. Ska be mamma köpa skivan för jag älskar låtarna;) Jag funderar på att ta å kolla på en till film och troligen blir det nån av dom vanliga eller så är jag redo för en förendring ;) Hörs sen, ciao~

(Haha. Jag försöker iaf förbättra min stavning.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0