Släckten kom ~ söndag

Idag kom det släckt å firade mej :) faster , farmor och hans, andra faster och hennes man och minna kusine. det avrt att göra en tårta och tag tycker den vart skit fin! värsta tjej tårtan men jag har fan aldrig fått nån riktig tjej tårta, inte vad jag kommer ihår iaf så det vart att passa på nu=D haha fast den ser typ ut som att den skulle passa en 5 åring ;D eller vad tycker ni? ;)

jag fick iaf sammanlagt 800 kronor:D vilket jag vill vill spendera på kläder och stuffs men vilket mamma och pappa troligen inte kommer gilla. för dom vill att jag ska spara till typ fler saker till kameran eller nått sånt-.- nån som vart med om samma situation? jag har verkligen inte tålamod att spara pengar. specielt inte när man vill köpa kläder för allt=D men det får väll bli att spara lite och använda resten till annat;) och så kommer jag ju få pengar på julafton också och av mormor så det blir nog en hel del mer:D

sen är mina kusiner så sötaa så dom tjatade om att jag skulle ta värsta posar bilderna med min kamera på dom, så det vart att ta massor " modell " bilder på dom.

det har varit en mysdag och nu kollar jag typ på wallander- hemligheten. vet ni vad jag skulle vilja ha?:P en laptop. fett skönt att bara kunna sitta i sängen, kolla på tv sitta vid datorn, blogga , bilddagboken och sånt shit:P fett nice jue ! aja får väll bli till att försöka spara till det kasnke, får se hur lång jag kommer ;) aknske att jag köper syrrans sen om hon köper en ny;) det vore riktigt nice!:D aja ska fortsätta kolla på wallander och nu kommer massor med bilder:D ciao~



min tårta som jag gjorde=D



minna kusiners sjukt söta kinesiska nakenhund med hår :D



faster och kusiner=D



Farmor och hans:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0