Stan och 2days till min dag!

Kom nyss hem från the city, eller inte nyss för jag har hunnit käkat men nästan nyss.

idag för första gången på sjukt länge så så kom jag i tid till skolan, weeeey! grattis till mej ;) Anledningen till det var att jag gick upp halv sju, behövde inte platta håret för jag hade föntorkat det och det fick duga lite halft vågit och så att vi började halv nio som vanligt. men igentligen så spelade det ingen roll för jag har ändå slösat bort minna arbetstimmar idag denom att dryga med pontus och snackat med david, ine vidare bra vortföklaring måste jag säga. men men, jag ångar det lite. fast jag vet att jag inte ska göra det så gör jag de endå för jag inte vet vad jag ska jobba med och det känns som att jag inte behöver jobba med nått för att det bara är tv dagar tills dom sätter betygen, men en sak vet jag iaf och det är jag jag MÅSTE jobba med matte. jag fick typ G- och det  är sjukt dåligt. fast det va mäst små saker som va fel men endå. jag hoppas han inte bara bedömmer på provet men det blir nog så för jag har inte redovisat så mycket i matten.
Sen hade vi en rolig men jobbig idrotts lektion, det vart spökboll=D skit länge sän jag körde de mend et va kul. hahah jag gillar att jag bara va spöke hela tin typ, för att jag inte ville få bollar på mej ;) kul kul stefan och klara(:

sen tog jag fem i halv fyra bussen till stan för att träffa rebecca och köpa latte på waynes. vi satt där ett bra tag och snacka massor(: sen fick jag fördelsedags och julklapp av hon och det vart ett presentkort på gina:D thank you verry much honney<333 sen kika vi runt på stan till halv ju och gumms köpte en jätte snygg kappa och jag köpte födelsedags och julklapp till syster =D bara för att hon fyller ju år på måndag nästa vecka, fast dtyvär kommer hon inte hem då men vi ses på jullovet ist.
kvart i sju åkte en utmattad louise skultuna bussen hem och där man träffa sin mormor som körde bussen:)

Pappa skruvade nyss upp mi fina spegel på väggen så sen kommer ni se mycket av sen ;) nu borde jag igentligen sitta och kolla på nya bevelly hills men jag ägnar min tid åt dethär ist :) aja ciao~  



Ssummer pic of me and bejbi<3




Systers peresenter( hoppas hon inte vet att jag har blogg och läser de här )

* Vit neccesär *Ansiktsmask * Boddy butter * Peling kräm * Lila glotter kajal * Lila nagellack * Lila hjärt spegel - H&M
Jag gillar att det blev lila tema =D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0