väska och jackor

Jag har vart i några garderober och kikat och hittat nåra roliga saker som järna bärs på;)

Denna bruna snyggt slitna väska som hittades på vinden och togs med ner för andvändning:)


och dom två pälsjackorna från min farmor och typ gammel mormor:)
Funderar faktiskt på att börja andvända den till högst upp för den satt snyggast och va snyggast men jag tycker nästan att den är lite för lång men ska kolla med mamma om man kan sy upp den eller nått;) så då kanske ni får se den i skolan när vi börjar;) sak nog iaf ha den på julafton och kanske nyår;) men vilken tycker ni är snyggast?:) komentera gärna:D

Som ni ser så har mitt hår gått och blivit jätte kort av nån konstig andledning ;) nej men efteratt jag klippte mej.väldigt kort hare blivit faktiskt, men det växer;) ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0