080409

den här dagens vart inte alls som planerad. först försov jag mej till lovskolan, och orkade inte gå dit för jag va super trött. sen har jag legat hela dagen och kollat på film i soffan med täcke och kudde. så otroligt skönt. jag har hunnit kollat på 3 filmer sen jag vaknade. först nån töntig jul film, sen på en film som hette the secret life of bees. den va skit bra och grymt sorglig. de va länge sen jag grät så mkt till en film, men rikigt bra var den. sen till sist så vart det en shopaholics bekännelse som syster laddat ner.,

just nu funderar jag faktiskt på att gå ut å gå med grennens hund som verkligen behöver motion han också. men jag är inte rikigt säker. annars blire väll bara att gå till äffarn isf för att ta bilden. känner verkligen att jag inte rört mej tillräckligt idag. aja nu ska de göras nån nytta;) ciao~

Kommentarer
Postat av: Alexandra







hade inte tänkt att maxa läpparna som henne direkt ;)





2009-04-09 @ 19:22:31
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0