brun med sol.

nu hörs det av mej, skrev inge igår för kom hem ganska sent. jag och familjen va hos brors tjejs familj och käkade mat och hade lite posk kul. åt, spelade spel och letade posk ägg.

idag vaknade jag av solskenet. det är en av dom absulut bästa sätten att vakna på. hela dagen blir glad av de. vid elva så begav sej mamma, pappa och bror till Arlanda. bror skössade bara men mamma och pappa är nu i spanien på golf resa. ska vara där i en vecka och bo på ett 5 stjärnigt hotell i Murcia och spela golf. så då blire bara jag och bror och hans tjej hemma i en vecka. kommer nog kännas ganska tomt efter ett tag. de gjorde det faktiskt redan ikväll för jag va ensam hemmma och de va tyst i hela huset förutom tvn.

imorse, typ halv tolv så gick jag och ina ut och gick stora hägervallen i solen. mkt mkt skönt och bra för kroppen;) sen så kom ina hit och vi gjorde smoties och satt å solade till klockan 3. och nu har jag faktiskt blivit lite lite brunare och fått en yttepytte bikini rand, under tiden hann vi också exprementera med mammas sånhär träna muskler grej som man köper från tv shop. mamma köpte den fö typ 2 år sen och så bestämde jag mej för att ta fram den óch pröva den och de gjorde jga och ina och de vart ju som de vart. hahah.  aja nu ska jag snart sova och imorgon blir det posk middag hos mormor. ciao~

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Har du haft en bra påskafton ? :)

hihi söt blogg btw ;>

2009-04-11 @ 19:32:59
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0