gina shopping!



Detta soppades i onsdags. slitna jeans (som har töjt sej och är jätte mkt förstora. får in båda mina händer på varran i ryggen där bak och dom sitter pösigt på vaderna och rumpan, )
sen den blå och vit randiga teen, den är stor i modellen.
å så hade jag gladiator skor till kläderna också.



sen i fredags så vart det dehär. dom svarta shortsen fick jag för att jag praoade där. [ man vick välja nått för högst 200 ]
väskan och klänningen köpta jag själv. de  fanns ett par jens på rea som jag prövade och jag ångrar att jag inte köpte dom för det va de sista paret. nu har jag inga pengar kvar så nu blir de troligen inge mer nya saker. ciao~

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag vara helt ärlig, så försöker du i allafall följa modet. Visst ? men tyvärr så lyckas du inte. Du har ingen aning om det helt enkelt.

2009-04-05 @ 18:53:50
Postat av: alexandra





gillar jeansjackan!



2009-04-10 @ 13:18:51
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0