helgen.

denna tråkiga söndag vaknade jag inte upp pga att solen lös in genom fönstret. tyvär. aja alla dagar är itne bra dagar. det har ju vart sol hela veckan och det kommer bli sol hela nästa vecka och igår  va de grymt mkt sol och skit varmt. jag gick runt i bara ben och den blå klänningen och gladiator sandaler och frös inte ett dugg. på morgonen va jag, sis, mamma och pappa ute och gick i den sköna solen och på kvällen va jag faktiskit lite solbränd i ansiktet. gick hem till linn vid tre också å pratade lite och såg på när hon packade inför sin stora resa till new york. jag är sjukt impad på att hon kunde ta med sej så ite grejer. jag skulle packat ner hela garderoben typ och jag skulle verkligen inte få plats i en väska. iofsej så skulle hon köpa de mesta kläderna i NYC men endå. hon åkte för 8 timmar den tror jag, så snart är hon frammer och får uppleva manhattan live. vi hoppas att hon får den bästa tiden ever där och att hon kommer hem hel och glad.:) och sakna henne kommer jag också göra. (K)

idag har jag hållt på med mitt foto almbum och är klar med framsidan. va ner i källaren och kollade igenom MASSOR med gammla foton och hittade jätte mkt spännande. en somrig bild på mej och linn från skansen, typ 04 -05 eller nått kommer inte riktigt ihåg. ska ta kort på den och lägga in sen. nu ska vi snart åka till mormor och hasse för hasse fyllar år så vi ska fira han. men vi hörs senare. och imorn ska jag och syster troligtvis cyckla in till stan:) ciao~

Va ute och fotade lite igår också och lyckades fånga denna jätte söta bild på tuffisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0