Påsk i stooor mängd!!

Imorse var det sånt strålande väder att jag och alexandra tog en lång promenad rund hägervallen och stekte lite ;) sen åkte bror, alle och jag in till mormor och hasse å käkade posklunch med kusiner och moster. typ samma mat som julmaten och deras jul mat är typ godast av dom alla.

sen när vi kom hem gick jag ut och träffade rebecca och fredrik och vi tänkte göra nått kul men det slutade i fredriks kök med kort i handen. ganska öde kväll men väligt mysigt endå:) nu kommer jag troligen inte kunna sova på några timmar för bror har fest och de dunkar i hela huset. tycker mkt grymt synd om katterna, men men. ciao~

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi jodå det är bra :D

2009-04-12 @ 11:40:49
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0