tuffeluf.

nu är klockan typ 10-5 i nio och snart ska jag till bussen, eller ah den går klockan fem i halv tio men endå. gårdagens prao va också bra, dagen känndes mkt kortare än första dagen vilket var skönt. va och käkade sallad med elin och så. sen så prövade jag en skit snygg kjol som  jag kollat in hur länge som hälst, men så fans det inte i nån bra storlek men så hittade jag en på lagret som jag tog upp och prövade. största besvikelsen fick jag. men måste typ va skit skinny för att inte se tjock ut i den. jag såg ut som värsta buffalon. aja, hittade ett par jeans som jag ska köpa också. sern så strelliriserades tufflan, stackarn hade värsta paniken i bilen och flämtade och jamade som en bäbis. por  girl.

det va nån som frågade hur jag kunde få prao på ggina. och igentligen äre bara gymnasiet som dom tar emot, men jag känner en som jobbar där och då gick det bra endå:)




lille tuffis stackars mage:(

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: jag intervjuar dom på jobbet och sen så ska jag göra som en kurs för eleverna som går in och kollar;) vad får du göra?

2009-04-01 @ 13:57:58
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0