DENIM


Nu har jag lyckats trashat klart ena sidan av jeans shorts västen, vänstra sitan alltiså och jag känner på mej att den kommer bli super duper snygg. Nu måste jag bara lägga på ett kol så jag hinner klart så fort som möjligt för to mej, det är en hel del arbete bakom det hela- Träningsverken kommer komma vill jag lova. Aja tycker iaf att den vänstra sitan vart mycket snyggare, den är mycket mjukare och tunnare så den får enn snyggare pass form och hänger mycket snyggare.

Föresten, från början var den en jeans shorta och jag hade den i vintras typ, men man kan inte ha den till så mkt och det blir lätte kallt och sen sitter inte så bra, så den där till en cardigan eller hood tröjja och leggings eller strumpbyxor, ett linne eller nån tee, converse (vilket jag inte har några), svart stor mössa och min snygga backpack som kommer hem till mej imorgon! of va snyggt det låter, som vanligt äre troligen inte lika snyggt på. Men det märker vi när dethär sitter på mej!;) xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0