FEEL THE RUSH OF THE OCEAN



Jag och Kusin.

Gårdagen hos Amanda vart skapligt lyckad, både nackdelar och fördelar kom fram! Träffade boysen och åkte till malma där de va party, kul hade vi och lärde känna ya roliga människor också. Alltid lika kul med sånt!  Hem gick vi i spöregn på nivå 100. Blöt var jag och mina vita tygskor är helt förstörda. Somna gjorde vi vi fyra och vaknade 11, suck! Sen åkte jag iaf till Kusinerna och Faster fyllde 40. Kusins nyfödda barn var där och jag kärade ner mej totalt. nästan faligt äre för man vet ju alldrig va jag kan slälla till med med tanke på min barnkärhet, fast nej, inget att oroa sej för.

Om 10 min kommer tjejerna och jag har inte ens städat på mitt rum. Ser inte lovade ut för min garderom är i sängen, på grund av gårdagens kläd panik. Men jag ska göra det med rask takt! Men ha en bra kväll och njut av sista dagarna på lovet! xoxo♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0