I FEEL THEIR PAIN

Bjuder på en bild från dagen då min kamera gick sönder som inte laddats upp, på ina(: Nu vill man ha sol!!
Åh, tråkig nyhet! Linns Och Max uppträdande idag vart inställt på grund av det ledsna vädret. I feel their pain:( Aja, ist ska vi troligen hitte på nått annat och vi ger vädret en andra chans en annan dag. Åh, jag som sett fram emot det, och troligen Linn och Max också. Aja, världen det går inte alltid ens egen väg. Dagen har vart såsig och tvn och tv 1000 kanalerna har vart mitt intresse, alltså film hela dan. Sen när man väl klev ur pjamasen och i vardagskläderna och vardags ansiktet så får man reda på att det inte blir nått. Jag som va så extremt sugen på att fota. Fast det är jag iof sej nästan jämt förutom när jag gört då!

Óch så vare bara 3 dagar kvar tills skolan börjar, sjukt som jag är så längtar jag! Aja, nu drar jag från datorn, xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du gå på för skola då?:)

2009-08-13 @ 20:26:07
Postat av: Jennsan

gillar bilden!

men oj, börjar du redan om tre dagar? jag börjar den 26e. längtar lite jag med :)

2009-08-13 @ 21:16:10
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: isabelle

oj, är du säker att du böjar redan då?:O jag börjar den 24:)

2009-08-14 @ 10:06:25
Postat av: linn

sv: tack sötnos:D<33

och det är flyttat till den 19 september! kom då:D

2009-08-14 @ 13:53:58
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0