MAD

Ursh va dåligt humör jag är på! Mamma och Pappa är på föreldrar möte på skolan, och själv klart glömmer dom det viktigaste av allt, bilket är en massa underskrivna papper som va skit viktiga att man tog med sej, bla gällde det apu:n, vilket är praktiken och allt det och nu riskerar jag massor med promblem pga att dom glömmde de. Snacka om att jag är pist! Aja, nån bild från idag har itne tagits så har inga bilder att komma med. jeansshortan, hood, cykelbyxor och backpacken andvändes.

Idag har vi föresten haft hår styling, så man fick göra vad man ville innom ett tema som bestämmdes själv. Sen fick vi lägga lite ID smink också. helt okej dag! Nej nu ska jag gå och sura ner mej men ni får ta och ha en bra dag och en bra dag i skolan imorgon. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0