LADY NIGHT
















1. Ninja 2. Ninja och Carro 3. Jag och Carro 4. Carro in action 5. Eve, Carro och Jag 6. Mandy 7. Linn 8. Eve Jag och Carro, Älskar bilden, så skön! ( jag hoppas ni bjuder på den tjejer ) 9. Ninja 10. Me and my girls! 11. Jag bara älskar glädjen i bilden! 12. Den bjuder vi på! 13. My love!

Sjukt härlig kväll hade vi tsm, med god damn god mat, super bra musik, pinsama frågor, skit heta tjejer och ännu hetare bilder!! Kan de bli bätte?!  Ni som inte har vänner som dessa har gått miste om nått!<333

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Fy fan vad jag diggade hon i jeansshorts och randigt linne. Skön stil!

2009-08-17 @ 00:24:00
URL: http://shopalicious.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0