IT HURTS



jag behöver inte säga nått va, ni förstår vad jag tänker?! Den här synen gör mej så deprimerad så det finns inte. Det är min vänn Caroline som flyttat till ett stort hus och desså två, egentligen skönheterna har hon brevid sitt rum. Hade jag inte tyckt om henne så mycket jag gör hade jag nästan tänt på huset eller dränkt henne i en beck tills hon fixa de där. Här sitter jag och många fler och drömmer om att ha en stor walk-in claset och där sitter hon med TVÅ stycken och behandlar dom såhär. Först och främt började jag gråta första gången jag såg dom, och sen kan blirom såhär, aja jag antar att ajg får sitta här och dregla ner dom och minna tankar på hur snyggt det skulle kuna vara. Men men, jag tycker om min caroline lika mycket för det, men lite bortkastat känns det ju.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, Lollo då.. De är för mkt utrymme att de blir bara jobbigt att hålla koll ^^

Du hade fått en om de gick :D <3

2009-09-01 @ 19:06:20
Postat av: linn

om du får garderoben så delar vi;)<3

2009-09-03 @ 13:56:16
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0