SOMEONE'S WALKING DOWN THE STREET

at home, det vart ingen sova hos amanda ikväll/natt men det vart bra endå!



1.-2.-3. - Vi tar helt enkel vara på den sista biten av sommaren!

Började med bussen till stan och träffa Amanda, fikade, ögonshoppade, sen kajen och Ina, Rebecca, Fredrik och Eve kom. Jag, Amanda, Ina och Eve gick till lillå udden med film och fiffi rutor. Sen var den trevliga, mysiga och kalla dagen över. Nu blir det att hoppa ner i sängen och gosa in sej i täcket och sen sover jag nog på några sekunder. Imorgon är det torsdag och Lisa fyller år, Homiesarna och jag ska kolla på Fronda men framför allt Linn och Max i vår lilla bys centrum, och så äre bara 5 dagar kvar tills skolan börjar. Ha de! xoxo♣

Kommentarer
Postat av: Olof

sv; nej det är en polaroidkamera, ingen systemkamera :P (http://sv.wikipedia.org/wiki/Polaroidkamera). men det är filmkasetter ja. haha ja men jag kan inte ändra på mina åsikter bara för att de inte är samma som mina läsares haha ;)

2009-08-13 @ 00:57:11
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0