WHAT ABOUT A HAPPY FACE




Ingen skrivande från min sida idag, till nu! Har vart ganska bussy, och de vill säga att min planering av tid inte va den bästa. Håller på att trasha en jeans shorta som nu är en jeans väst så ska bli kul att se resultatet, ganka mky jobb ligger bakom sanpappret och sprätten. Efter att skrivit klart ett grattis kort som tog 1 timme att skriva så typ jag biken till Malin och Jonas (gammla grannar) och firade lill tjejern som är 6 år nu. Lika gammal var jag när dom flyttade till min gata och jag va en lika liten buse som lisa är nu. Åt och fikade cupcake, kollade film och va ute och fotade. Kom hem sen till varm nyponsomma och glass, mums!!

Imorgon börjar skolan och jag är förvånansvärt inte särskilt nervös, men jag antar att jag blir det imorgon bitti när kläd ångesten kommer. Västerås praktiska - Stylist (make-up artist) blir det för dom som inte vet. Bussen går 08.50 imorgon så jag borde nog sova nu. Ha en bra skol dag imorgon, och ett extra lycka till för dom som har första skoldagen imorgon. xoxo♣

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack så jätte mycket! :)

2009-08-23 @ 22:20:28
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

söt bild =)

2009-08-24 @ 09:22:55
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0