JAG MÅSTE TA STEGET UR VÅR SISTA DANS









åkte ner tilll stan idag ju för att träffa Jessica. Gick förbi hamnen och systemisen tog fokuset. Inte dom roligaste bilderna och insperationen va inte på sin högsta nivå.

På stan gicks det till myrorna och stor handlades. haha. (bilder kommer) Senare till hamnen, och tillbaka till stan i kylan, fyfan va kallt det var! Vintern har funnits sin plats nu. När jag kom hem åt jag choklad bollar och ja, jag har levt på choklad bollad idag. Helt seriöst så är det enda jag har äötit, typ 20 stycken. Fyfan va illa men jag och chokladbollar liksom. Dock ska jag hålla mej helt borta från godsaker nu efetr det här så jag får bort det ur magen. Det gör ont... Aja ska fortsätta med bilder och skit. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0