LUCIA

Bilder från lucia dagen är äntligen uppe!! det vart några stycken.

För att ta lite om dagen så började den med att vi vaknade upp allaihop i brors rumm på madrasser på golvet. Åt frukost och folket förutom amanda åkte hem. Jag och amanda gick till "Centrum" där det var julmarknad och Carro hade hand om ponnyridningen. Passade på att rida lite också, as you se. Carro red hem och jag och amanda gick till ica och köpte pepperkaks deg och sedan gick jag amanda och evelina hem till Sara och bakade pepparkakor. När klockan var halv fyra gick vi och mötte linn och sedan började vi traska ner mot kyrkan. Machaler vare längs med hela vägen också. Sjukt mysigt! Lucian började 5 så vi var där i god tid iaf. Satt på andra raden och 2 min senare var hela kyrkan fullproppad. När lucian var slut gick jag och amanda hem till carro och fikade och kollade flickan som lekte med elden. Och gues what, jag somnade.. förvånadd? nope. Grymm helg och jätte musig lucia dag! 










Snö!























Jennie var lucia och hon var både skit fin och sjung som en gud, what els can we ask for?!


Hur mysigt?


Kommentarer
Postat av: e

var du tvungen att lägga in bilden på när vi pussade dig? jag bad dig beskära den eller ta bort den.

2009-12-15 @ 13:32:06
Postat av: jennie

Tack loviiseen!<3 kul att ni var där! puss

2009-12-16 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0