PYAMAS PARTY

I torsdags fyllde ja år. 16 barre och jag får börja övningsköra! I fredags firades det med minna tjejer, Ina, Linn, Carro, Alexandra, Eve, Rebecca, Sara och Amanda. Dom kom hit klockan sju och då var det ankakstårta som gällde. Hur snygg varen inte! Efter det vart det idol kollande. Tycker själv att Kalle skulle vinna, dock tar inte sverige skada av Erik så det gör väll inget. Kalle kommer komma långt endå! Det var efter idol kvällen började på riktigt och minna anårdnade lekar satt igång. Det vart charader, så ska det låta, en annan sjung lek, ballongleken som var skit kul att kolla på, twister och en frågesport. Alla var lag tävlingar så det vart lite roligare och pris vare också på det. Skit kul kväll må jag säga! Tack, tack, tack för allt! Alla utom sara och alex sov kvar och vi somna nästa på direkten allihop tror jag. Trött var man.

Min snygga pankakstårta, pyntad av Carro och Rebecca.



Satte igång med en lek där tjejerna skulle leta efter en lite låda där deras namn stof på som jag hade gömt. Carro goes looking.

Jag låter dom två nästa bilderna tala för sig själva.


Carro goes finding

Evst200 to!



Haha, ballongleken var igång. -Ina, det är illa (haha kolla reaktionen liksom)

Det behövdes förstärkning i lag pink ladys


Haha, klockren jue

Det av slutades med en twwister ochs en en frågesport.


Kommentarer
Postat av: Linn

härlig kväll!:D<3

2009-12-14 @ 16:58:42
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-14 @ 21:41:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, bilden när jag ligger på Amanda var klockren xD mysig kväll^.^<3

2009-12-16 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0