STOCKHOLM - MAKE UP STORE





En dag i stockholm spenderad med Jessica. Åkte med tåget som gick tio i tio. När vi kom till stockholm så gick vi för att leta efter make up store som ligger på drottning gatan 81. Vi gick och vi gick, och sen när vi var på drottninggatan 81 så fans det inget make up store. Blää, vi hade cnaldat i snön i en uppförsbacke, och Jessica hade hög klackat. Visade sej att dom flyttat längre ner på gatan. Vi hade lyckats gå förbi det.

Aja, efter det så gick vi till makeupstore som ligget vid NK och jag gick in för att prata med butikscheffen om praktien. Hade redan pratat med henne innan på telefonen. Vi gick ner och satt oss i make up rummet och hon visde runt. (då viste jag inte än om jag hade fått praktiken utan trodde bara att det var en liten check på vem jag var och sen skulle dom höra av sej, men så var det tydligen inte). Det är stockholms strösta mak up store och dom tar ALDRIG in praktikanter, typ högt en om året om man har tur, och jag fick praktiken!!!!!!!!! Jag är överlycklig, känner mej som den lyckligaste för tillfället och för mej är det verklgen SJUKT stort! Hon sa typ att redan när hon pratatde i telefonen så fick hon en magkännsla om att hon skulle ta mej fast dom inte brukade ta praktikanter, och när jag kom dit så hade hon ju kunnat sagt nej men, nej, det gjorde hon inte:D Så vecka 4-13 ska jag praktisera där måndagar och tisdagar. Ska blir redigt jäkla kul och jag känner att jag kommer lära mej massor! Det blir säkert mycket make up på bloggen då också eftersom jag måste sminka snygga fantasi sminkingar. Från vecka 2-3 ska jag dock praktisera på ett annat make up store som ligger på karlaplan som är lite mindre, och där ska jag vara bara för att i förhand lära mej produkterna. Jag är något exalterad!

Förövrigt har dagen i stockholm varit trevlig, intressant och rolig!:) xoxo

Kommentarer
Postat av: linn

shit vad roligt louise:D<3 *stolt vän!

2009-12-20 @ 16:31:33
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0