awesome.

hhaha, en pinsam händelse när jag skulle gå hem från skolan. typ i slutet av skolgården, vid musiken så kollar jag först och ser att det är folk i kapprumet till musiken. sen nästa sekund märker jag att jag ligger på bakcen helt pladask och jag börjar typ as garva, mend et skämmigaste är ju att man har ingen att garva med, jag gick ju liksom helt själv och det va inga i närheten av mej bara folket i kapprumet. sen gick jag typ och garva hela vägen hem och sen halkade jag halv igen men inte så jag ramlade.

aja, skolan har vart kul kul idag faktiskt´. har börjat å komma igång med att det är kul att jobba så de känns ju bra. har t o m suttit här hemma och pluggat en stund. och ska fortsätta med de;) det blir ingen dagens outfit nu iaf, kanska kommer senar;)

märkte nyss att jag va medlem i gratis bio så tänkte göra ett inlägg om det för då får man lite extre poäng, och troligen gör jag det en gång i veckan för då får jag ännu mer poäng;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0