kvällen.

kom nyss hem. hart vart hos max med rebecca för det va lan där och oscarson va där så vi gick dit. från börjar gick jag och rebecca till gårn och kollade på melodifestivalen och tjockade choklad bollar för de fick man gratis:) när bidragen va klara så gick vi i kylan till max, och först när vi kom det så va dom på pizzerian så vi stog ute och frös ihjäl. men sen kom dom entligen och vi kom in i värmen. och där vare lan och tusentals datorer känndes det som, och dom ködre vidrigaste sombie spelat.

sen när vi va uppe och klappa vovvarna som är sjukt söta så berättade max om nån andra som hade vart i hans hus och typ att hans mamma hade kollat ner och sen när hon kollade upp i spegeln så såg hon ett anat läskigt ansikte isf hennes egna. fyfan säger jag! börja nästan tjura. asså jag ville veta mer men vågade fan inte. aja nu är jag hema och här vet jag att det inte fins några andrar så det är lungt:) ska sova nu för imorgn blöir det städa sen packa hela dagen typ för imorgn kväll åker jag:) men bilder från ikväll kommer imorgn. ciao~


Kommentarer
Postat av: Linn

Andarna hos max är inte att leka med.

En följde med hem till mig:o haha<3

2009-02-22 @ 11:59:50
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0