long day

Sitter med hårinpackning just nu och kollat på the city. ska gå och själja av om nån minut. har inte gjort några lexor som jag skulle för när jag kom hem från skolan var jag för slö för att göra nått och sen har jag tränat hela kvällen. så nu har jag inget att redovisa imorn :/ hum, hur ska de gå. aja får bli en artikel eller nått sånt:)

egentligen behöver jag gå på stan imorn men har verkligen INE pengar över huve taget kan jag säga. men måste skriva på praolappen och det. ska praoa på gina för min granne jobbar där så om jag har tur kan jag få börja jobba lite iblanjd och känna lite extra monney till kläder;) men nu ska jag gå, ciao~

(svar på en fråga jag fic: jag andvänder photoshop elements 3.0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0