mums mums!

Har godaste rceptet på en macka som jag ska visa snart. iaf, efter skolan åkte jag och pappa till sala och tävlade. gick faktiskt väldigt bra och det börjar blir roligt igen. sen kom vi hem en halvtimmer för sen för top modell hade börjat. suck-.- såg inte när anhalie åkte ut men så att hon hade gjort det iaf. förstår mej inte rikigt på dom dommarna ibland. men men, det va iaf tur att mc key vann för samantha skulle verkligen inte vinna. hon är nästan lite ful tycker jag.

aja, sen käkade vi godaste mackan. kommer inte riktgigt ihåg va brödet hette men det va sånt här färskt bröd i rektangulär form, vitt, typ ett hårdare skal runt om. finns som oive bröd. aja skit samma.

såhär gjorde vi:

Skar brödet i hälften. Satte på vitlöks smör och sedan in i ugnen på en plåt.
varmluft på typ 175 grader.
Sen la vi på värsk kykling som va direkt från affärn, och färska groddar på det.
sen feta ost, vi hade med smak, skit god ären.
sen körsbärs romater, gurka och krisp sallad.
och tillsist en dressing som va mega god fast väldigt onytteg,
typ 54% fett så den rekomenderar jag inte pga det så då äre bättre
att välja nån nyttigare men fortfarande lika god.




aja, nu borde jag sova igentligen eftersom ajg kom försent i morse. ciao~

Kommentarer
Postat av: Anonym

ciabata heter det (a)

2009-02-16 @ 17:13:29
Postat av: Anonym

ciabata tor jag du är ute efter (a) alltså brödet du snackar om.

2009-02-16 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0