paknick - done!

Har just packat klart, samtidigt kollade jag också på gossip girl. har packat heal dagen så det är derföra jag vart lite frånvarande. jag har as mkt stuffs med mej och har ingen aning om hur jag ska få plats med alting på tåget och kunna bära med sej de också. ett gevär som väger 5 kilo, en skitstor trunk. typ som en hockey trunk, pluss en större modell av en träningsväska och sen handväska. packpåse nr 1. aja, som tur är behöver jag inte bära så långt.

nu va det en timme sen håkan hällström konserten här i västerås började. jag sörger säger jag bara. jag hade vart överlycklig om jag hade fått sett han, men aja det går väll över;) klockan halv 11 går tåget och vi är 3 stycken som ska dela på en hytt. och vi kommer va framme i strömsund klockan 9 imorn. så en ganska lång resa blire. men ska bli kul kul. troligen har jag inge internet för ens på tåget hem då det är sitt tåg och där brukar det finns internet.

aja vi hörs på fredag, och ha ett bra lov allihop! ciao~

för att fördröjja tiden på resan och där borta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0