shopping!!

Denna jätte tuffa smyckes hängaren köpte jag på en tattar affär i strömsund. tyckte verkligen den va skit tuff:) 




Även i den stora öde marken i strömsund kan man fynda snygga fynd. den blåa shortan hittade jag på seconhand butiken röda korset. typ den enda kläd butiken som fasn i strömsund men fick den för 25 kr och den är snygg så de är ju perfa;)

sen var vi i östersund i 3 timmar innan tåget skulle gå och då passade jag och marie på att gå ner till stan och kika lite och lyckades hitta minna efterlängtade skor som typ inte finns nån annan stans, iaf inte i v-ås. det stog ett par kvar och det va 41. det va typ ödet. lite för stora va dom emn det gick endå. men gud så glad jag blev, fast hittade också ett par andra som va skit tuffa men det blev domhär ist så får vi se hur jag gör med dom andra. när vi va i östersund vart vi så sjukt frustrerade för dom hade skit mkt mer olika affärer som inte vi har här och v-ås är ju endå större så vart lite ist of. men men. tyvär han vi inte kolla i så många affärer som inte fans här för vi skulle hinna med tåget.

men 399 kr kostade dom iaf:)


Sen va jag och mamma ner på stan idag och kollade lite seconhand. blev blandannat myrorna där jag hiittade dehär förutom jeans shortan. mörkblå mocka vest som för 125 kr och en brun röf fusk mocka jacka med¨åttitals stuk för 60kr. ser verkligen inte snygga utpå bilden men de tycker jag dom är i verkligheten iaf:) sen ett typ gladiator bälte som va grymt snyggt men tyvär lite för stort men köpte de endå:) 50 kr



i strömsund köpte jag också solglasögonen på glitter för 79 kr. halsbandet och armbandet köptes på myrorna för 30 kr styck och örhängena, dom oranga klips och dom andra vanliga, köpte jag på den nya seconhand affären för 20 kr paret:)


nu blire att sova och imorn städa eller åka ner på stan. ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0