Skolan och redovisning för gammlingarna:)

Idag kom jag typ, 25 minuter försent till skolan. suck-.- det va nog bara för att minna fiskbensflätor tog sån otrolig tid att göra;) tänkte faktiskt visa ett inlägg om hur man gör dom sen för det är många som inte vet:) men dom är extremt fina tycker jag. aja sen gick skolan sådär¨, Non går inte bästa om jag säger så.

klockan 1 så gick vi till maria gårn, eller inte alla utan sarek gruppen bara. vi redovisade för gammlingarna och även några som åkte från förra årskurs nio från vårt arbetslag. kul att dom kom och va intresserade:) vi redovisade, fikade och fick en påse godis som hamna i magen väldigt fort.

Just nu sitter jag och kollar på ett jätte gammalt avsnitt av top modell. kul kul. dagenoutfit och sånt kommer ikväll. eller lite senare iaf:) ciao~



Just some pic. sarek, inte det första man tror om mej kanske, men men;)  det va sol, sommar och man va brun. fast jag kan lova er att sen när jag va hemma hade jag tusen fräknar och va skit brun :)



Kommentarer
Postat av: kimmy

Väldigt fin blogg du har! Är ute och samlar lite inspiration till min och trillade in här! Fin i alla fall :)

2009-02-11 @ 22:10:42
URL: http://kimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0