Tävling och kul i stockholm.

denna dag har varit en lyckad dag måste jag säga, specielt med att det faktiskt fans två bidrag i melodifestivalen som va bra. det är nått nytt;) annars blir bara massa typ chalotte perreli låtar, typ som marie sernholts. det va emilia och caroline af ugglas som jag gillade mäst. båda låtarna va anurluna och sköna.

iaf, stockholms dagen har gått till såhär. jag tävlade i nacka först, sen vid 3 åkte vi till nacka köpcentrum coh käkade superduper god mat. först ville jag ju åka till stockholms centrum men de han vi inte, och varför jag ville dit va för att bland annat gå på zara, mango, top shop, monik och fler affärer. och som tur va tänkte jag, så fans zara i köpcentrat vi var i så jag vart typ jätte glad. så vi käkade fösrt och sen stressade vi igenom nåra affärer till och tillsist skulle jag in på zara, som jag längtat till. och då ringer en från tävlingen och säger att det blir sär final om första platsen typ om 10 min. och det tog typ 10 min att åka till sporthallen. så det vart sjukt mkt stress och aggriationer. men jag han iaf dit och de va längre tid än vi trode så då kunde jag lugna mej lite. sen vart det final iaf och jag vann. dom 3 första kom vidare till stora finalen som går sen så jag kände mej inte direkt prassad för om jag inte hade funnit särfinalen så har jag endå gått vidare;)

haha oj, de där vart en lång historia. och tyvär kommer det mer;)  det va meningen att vi skulle åka till globen och kolla på sverie - tjekien i hockey, men papap hade kollat fel på tiden på matchen så  när vi kom dit så hade sista perioden börjat så då känndes det itne rikigt värt. så drog oss hemmot och på vägen stannade vi till vid hummelsta och köpte godis. urch, ångra mej massor för det va inte värt det. ;)


Denna extermt extremt goda maten vi åt. har alrdig ätit så got salad.



En del av globen som knapt syndes, va så sjukt mkt dimma tyvär.



En väldigt söt, tycker jag iaf, blus/klänning från axelsson på rea, 150 kr. tänkte att den skulle vara jätte fin i sommar, bruna ben ( vilket jag ska kriga till mej) höga bruna skor och nå fina assesoarer;)



jag har gått opch blivit deprimerad efter den här dagen. för jag vill VERKLIGEN, super mkt flytta till stockholm. efter att sett massa olika sidor från stockholm så har jag komit på att jag verkligen vill det, att jag nån gång i mitt liv ska flytta dit;) efter eller föra jag flyttar till L.A spelar ingen roll;) aja det vart ett aldeles för lång inlägg men de va iaf min dag i detalj:) caio~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0