tjabba tjena hallå!



tråk tråk, gjorde nyss sönder min längsta nagel som jag sparat ut;) haha fast så lång ären inte direkt men den va lång för att vara min nagel. aja, skolan va väl sådär. nån stans där kändes det som att jag fått tbx lite motivation men de försvann lika fort som den kom. fast vi håller på att ska skriva en tidning och det är faktiskt kul. ska skriva om egyptierna och deras sätt att leva och så. ska bli spännande. spanskan misslyckades jag med däremot. harde tränat massor och så vart jag jättte nervös att stå in för klassen och sen så tapppade jag bort mej och börja läsa rakt ner i pappret , men shit hapens.

Kom hem och tog en kopp tee och nån sweetie frukt, typ som greap men grön och sötare. faktiskt god, fast man ska äta den som en greap inte appelsin. aja nyttigt vart de iaf (: imorgon äre nationella för alla nior i hela sverige´och jag sitter och försöker lära mej skilnaden på de olika ämnena, typ artiklar, krönikor och de men förhoppnings vis går det bra. skulle lånat bärbar dator av min morfar att skriva på men han hade inte programmet så de blev inte så. men de blir kanske en alphasmart eller så för hatar att skriva för hand.

nu vart inlägget jätte jätte långt men aja. ska kika på lite kläder och sånt sen blir det top modell och plugga svenskan. ciao~

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kallas för grön grapefrukt annars ;)

2009-02-05 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0